Blog
A webfejlesztés legfontosabb lépései
A webfejlesztés egy olyan átfogó folyamat, amely meghatározott lépésekből áll. Ezen lépések követése biztosítja, hogy a végeredmény sikeres legyen. Ezt a folyamatot szeretnénk bemutatni az alábbi cikkben.
bővebbenÖt szó, amit alig tudnak néhányan helyesen leírni
Azt nem állítjuk, hogy egyszerű nyelv a magyar, de azt igen, hogy munkánk során egészen elképesztő helyesírási hibákkal találkozunk. Íme öt szó, ami sokaknak okoz fejtörést.
bővebbenBelekezdtünk egy új területbe, és egyszerűen imádjuk
Egyre több megrendelést kapunk eBook-készítésre, újabban a grafikai munkát is házon belül látjuk el. Könnyebb kapcsolattartás, jobb ár-érték arány, profibb végtermék.
bővebbenÖt érv a munka melletti zenehallgatáshoz
Tényleg hatékonyabbá teszi az irodai vagy a számítógép előtti „szellemi” munkát a zenehallgatás? Mutatunk öt okot, amiért bátran tedd fel a fülest.
bővebbenMiért érdemes közösségi irodában dolgozni?
Unod a home office-t, vagy nincs rá lehetőséged, hogy otthonról dolgozz? A coworking nemcsak produktívabbá tesz, de még új, üzleti kapcsolatokat is kialakíthatsz.
bővebbenAz öt legjobb weboldal, amivel ingyen infografikát készíthetsz
Előfordulhat, hogy hirtelen van szükséged infografikára, de nincs időd szakemberhez fordulni. Még az ingyenes, ilyesmivel foglalkozó weboldalak is reményre adnak okod.
bővebbenErre figyelj oda, ha webáruház indítását tervezed!
Mire van szükség egy webáruház sikeres működtetéséhez? Mire kell odafigyelni? Ezeket a kérdéseket tette fel a Budapesti Békéltető Testület. És meg is válaszolta azokat.
bővebbenA keresőmarketing alapjai: tegyük rendbe a SEM, SEO, PPC hármast
A keresőmarketing, azaz a SEM lehetővé teszi, hogy egy vállalat népszerűsítse weboldalát akár természetes módszerek segítségével, akár kemény, de megtérülő forintokat kifizetve.
bővebbenÍme egy fontos vers költészet napjára
Április 11-én ünnepeljük A magyar költészet napját. Az ATPszövegírás marketing szövegíróinak természetesen mindenük az irodalom, de nem tudnánk megnevezni kedvenc alkotást.
bővebbenKik azok a digitális nomádok?
Irodájuk általában egy kávézó, de a legnépszerűbb fotók a tengerpartotokon készülnek róluk. Gyakran fordul elő, hogy buszmegállóban, repülőn dolgoznak. Nem is olyan egyszerű az életük, mint elsőre tűnik.
bővebbenÖsszeszedtük, amit a Google Ads-kampányokról alapszinten tudni kell
Egy Ads-kampány bárki számára kipróbálható, ám a Google rendszere bonyolult, nehéz megtalálni az optimális beállításokat. Ha kikéri egy szakember segítségét, időt, pénzt spórolhat.
bővebbenATP: a test központi energiaforrása és a Nobel-díj
Nem csak az ATPszövegírás alapítójának keresztneveit jelenti az ATP, hanem a sejtek központi energiaforrását is. Erre mi is csak nemrég jöttünk rá.
bővebbenVerbális szörnyetegek: a három legzavaróbb terpeszkedő kifejezés
Megrendezésre kerül? Tárgyalás keretében? Próbáld meg kerülni a terpeszkedő kifejezéseket, de ne csak akkor, ha szövegírással foglalkozol. Szubjektív lista következik.
bővebbenÖt tipp kezdőknek a marketingstratégia optimalizálására
Marketing? Azt nem tudjuk megmondani, hogyan legyél egyeduralkodó a piacodon, öt olyan tanácsot azonban adunk, ami segíthet az indulásnál.
bővebbenAhol a mennyiség helyett a minőség számít: a linképítés
Linképítésnek azt nevezzük, amikor más honlapokról szerzünk az oldalunkra mutató hivatkozásokat. A mennyiség helyett a minőség a meghatározó.
bővebbenSEO? Szakember segítsége nélkül esélytelen kiaknázni
A jó keresőoptimalizálás már rövidtávon jelentős eléréssel, ezáltal profittal jár, ám a SEO olyan terület, ahol nem mindegy, mi a kulcsszó, mi szerepel az URL-ben.
bővebbenÖt tipp a keresőoptimalizálás maximalizálására
Legyen akár induló, vagy éppen fejlődő vállalkozásod, birtokolj tucatnyi honlapot, sohasem árt, ha frissíted a tudásod a keresőoptimalizálásról.
bővebbenHárom dolog, amire figyelj home office-ban
A home office-nál nem tudunk jobb találmányt a munka világában, de a sok előnye mellett megvannak a hátrányai is. Íme három tanács, hogy jól tudd használni az otthon kényelmét.
bővebbenA reklám története – 4. rész: Amikor hatalmas üzlet lett
Az előző részünkben olvasott Pears szappan története a korabeli kereskedőknek bizonyította, aki saját termék értékesítésében gondolkodik, időt és pénzt kell szánnia a reklámra.
bővebbenTalálj ki egy karakterszámot, aztán oszd el kettővel! – így írj szöveget mobilfüggőknek
A legtöbben szinte mindent mobilon olvasnak, egyre fontosabb, hogy olyan szövegek jelenjenek meg az oldaladon, amire alig kell időt szánni.
bővebben