Cikkírás

Minőségi szövegek és cikkírás – újságíróktól

 

Csapatunk alapítói között több újságíró található, akik országos, megyei napilapoknál, hetilapoknál, valamint vezető online hírportáloknál dolgoztak vagy dolgoznak, és a cikkírás a feladatuk jelenleg is, ennek köszönhető, hogy színvonalas, a műfaj szabályainak megfelelő cikkeket adnak ki a kezükből. Ha ilyen írást szeretnél, ránk van szükséged!

A cikkírás a legjobb tartalommarketing

A tartalommarketing egyik legjobb eszköze egy jól megírt, színvonalas, Google-barát cikk. A cikkírás nem csak azért fontos, mert a Google a frissülő tartalmat kedveli, így előkelőbb helyre sorolja a weboldalat. A jó cikk színvonalat és presztízst mutat, ha ügyesen írják meg, akkor valódi értéket teremt a honlapodnak.

Pusztán a cikkek írásával nem kerülsz sokkal előrébb a Google-nél, de ez egy jó alapot adhat a honlapod optimalizálására. Az írásoknak olvasmányosnak, érdekesnek és keresőbarátnak kell lenniük egyszerre. Sokan esnek abba a hibába, hogy készítenek egy megfelelő honlapot, de gyakorlatilag hagyják „parlagon” heverni és hónapokig nem töltenek fel rá semmilyen új tartalmat.

Milyen a jó cikk?

A jó cikk informatív, érdekes, olvasmányos, van aktualitása és relevanciája. Egy olvasó két-három másodperc alatt dönti el, hogy végigolvasson-e egy írást a honlapodon. Ezért aztán tudnod kell, hogy pontosan kinek gyártasz tartalmat, hogy a weboldaladon maradjon.

Persze nem csak saját honlapodra kellenek a jó szövegek: egy cég, vállalkozás vagy éppen egy márka életében könnyen előfordulhat, hogy PR-cikkre van szüksége, amit reklámcéllal szeretne különböző újságokban megjelentetni.

Az ATP blogírás csapatának egy ilyen cikk megírása rutinfeladat. Alapítóink között olyan újságírók találhatók, akik sokéves rutinnal rendelkeznek a területen, dolgoztak vezető online és nyomtatott lapoknál. Ezért egy vállalati kiadvány megírása is testhezálló feladat számunkra, de akkor sem jövünk zavarba, ha egy cégvezetővel kell interjút készíteni.