Hívj minket: 30/445-9128, 30/908-3439, 30/589-3577

PR cikkek

Tegyél azért, hogy megismerjenek

 

A PR-cikkek rengeteget segítenek egy brand építésében, hiszen értéket teremtve növelik annak ismertségét, elismertségét. A jól megírt PR-cikk látogatót hoz az oldaladra, és a keresőoptimalizálásban is segít.

Egy lépés a hitelesség felé

Egy márka, egy brand felépítésénél fontos, hogy megismerjenek a potenciális vásárlóid. Erre sok módszer létezik, ám olyanból már kevesebb van, amely a szakmai megítélésedet is javítja. Ilyen például a megfelelő PR-cikk és hírlevélírás: ha egy érdekes témát taglaló, kutatásokkal, adatokkal alátámasztott, jól felépített, a szakmai szempontoknak megfelelő szöveget küldesz ki a sajtónak, átveszik azt, és lehivatkozzák a honlapodat.

Mivel az ATP Szövegírás csapatánál újságírók dolgoznak, az ilyen anyagok megalkotásában sokéves tapasztalatunk van. Minél többen hivatkoznak egy PR-cikkedre, minél több link mutat az oldaladra, annál hitelesebb leszel, és annál jobb helyen rangsorolnak a Google keresőmotorjai.

Segítünk időt és energiát spórolni

A legfontosabb, hogy a PR-cikk jól legyen megírva, tartalmazzon minden fontos információt a termékedről, a cégedről. Ha már fizetsz érte, ne maradjon ki semmi! Ez a szakterületünk: minden esetben egyeztetünk partnereinkkel, ügyfeleinkkel, átbeszéljük, mi legyen a fókuszban, milyen célt akarunk elérni a cikkel.

Persze az is fontos, hogy hol akarsz megjelenni. Ha már tudod, melyikek a számodra legfontosabb honlapok, mondd el nekünk, ha viszont nem vagy képben, kérd a segítségünket, és mi leszemlézzük a szakterületedhez kapcsolódó lehetőségeket.

Ha kész a PR-cikk, és ránk bízod ezt a feladatot, egyeztetünk az adott oldallal, utánanézünk a megjelenési feltételeknek, árajánlatot kérünk a nevedben. A kapcsolatrendszerünk ilyenkor nagy előny: mi tudjuk, mikor kihez kell fordulni, ezzel is időt és energiát spórolunk neked.

Kiemelt kép: Image by rawpixel from Pixabay.