Hívj minket: 30/445-9128, 30/908-3439, 30/589-3577

Öt tipp, hogyan lehet jobb a céges blogod

Sokan nem hiszik el, de a céges blog egy elképesztően fontos hozzávalója annak, hogy növekedjen a vállalkozás sikere. Adunk pár tippet arra vonatkozóan, mitől lehet jobb a webnaplód.

A céges blog nem véletlenül lett népszerű. Segít megtartani a meglévő vevőket, építi a közösséget, növeli a szakértői státuszod, több megrendelést hoz. Nem árt néhány támpont, ami alapján te is elkezdheted növelni a hatékonyságát.

1. Releváns tartalom

Minden blog legfontosabb tulajdonsága a hasznos és érdekes tartalom. Fontos információk, megvalósítható tippek, értelmezhető ábrák, jó képek. Nyúljon olyan helyre az olvasód, ahol laza, könnyen feldolgozható szövegekkel találkozhat, mégis hiteles és hasznos tényekkel állítsd szembe. Figyelj arra, hogy a szövegírás a lehető legpontosabb legyen.

2. Következetesség

Posztolj rendszeresen, ne hagyj ki egyetlen hetet sem, akkor sem, ha szabadságon vagy. Valahogy biztosan meg tudod oldani. Ha nem raksz ki semmit, azt hihetik, hogy már nem aktív a céged, de legalábbis azt, hogy annyira nem is szeretsz dolgozni. De nem csak ez a baj: a Google se szereti, ha nincs tartalmad, a linképítés pedig értelmét veszti, ha nincs mit építeni.

3. Keresőoptimalizált szövegek

A blognak természetesen nem csak az a célja, hogy izgalmas dolgokról írj, hanem az is, hogy növelje a kattintást az oldaladra. Olyan szavakat használj, amikre rátalálnak az emberek. Keress rá a témádhoz kapcsolódó kifejezésekre, nézd meg, milyen írások szerepelnek a találati lista elegáns helyen. Ha még nincs saját SEO-szakembered, keress egyet. Nélküle nem biztos, hogy boldogulsz.

4. Mobilra optimalizálva

Ez nyilván az egész oldaladra igaz, hiszen a legtöbben már így olvasnak. Ha erre nincs lehetősége az embereknek, nem fogják egyetlen bejegyzésedet sem olvasni, így elfelejtheted, hogy nő a céged népszerűsége.

5. Ne nagyon ajánlgass mást

Néha ajánlhatsz más oldalt, linkelj be pár cikket, ha nagyon muszáj. Az sem baj, ha bemutatsz néhány, a céged profiljába vágó terméket, esetleg egy applikációt, amivel könnyebben boldogulhatnak nálad. Ne ess azonban túlzásba, ez a te blogod, ahol mindent megtalál a leendő ügyfeled.