Hívj minket: 30/445-9128, 30/908-3439, 30/589-3577

Összeszedtük, amit a Google Ads-kampányokról alapszinten tudni kell

Egy Ads-kampány bárki számára kipróbálható, ám a Google rendszere meglehetősen bonyolult, ezért nehéz megtalálni a legoptimálisabb beállításokat. Ha kikéri egy szakember segítségét, időt és pénzt spórolhat meg.

Okosan költsön

Aki nem tudná, a Google Ads egy olyan online hirdetési szolgáltatás, ahol a hirdetők a Google hirdetési hálózatán belül a webes felhasználók számára rövid hirdetési kampányokat, termékinformációkat és videós tartalmakat jeleníthetnek meg. És mivel hazánkban az internetes keresések 97 százaléka a Google rendszerén keresztül fut, a kulcsszavakon alapuló Ads megkerülhetetlen marketingeszközzé vált. Ráadásul a hirdetés csak olyan oldalakon jelenik meg, ahol releváns lehet, azaz olyan emberekhez jut el, akik valóban keresik a szolgáltatást, terméket. Az ATP szövegírói csapata tapasztalt Ads-szakértővel működik együtt, akitől pontosan tudjuk, hogyan lehet a legokosabban elkölteni a kampányra szánt büdzsét.

Megoldható saját erőből, de…

Sokan hirdetik magukat az Ads kapcsán kampánymenedzserként, ám csak a töredékük rendelkezik releváns szakmai tudással és tapasztalattal. Ahhoz pedig, hogy az elköltött forintok hasznos helyre menjenek, elengedhetetlen, hogy a trendekkel, az elméleti és gyakorlati ismeretekkel egyaránt tisztában lévő szakember segítsen. Az Ads-kampányok előnye más hirdetésekkel szemben a célcsoport elérése földrajzi hely, nem, életkor és érdeklődési kör szerint. Ehhez kapcsolódnak a pontosan beállítható kiadások: csak annyit költ, amennyit akar, és csak a kattintás után fizet. Egy Ads-kampány indítása megoldható saját erőből, de a Google rendszere bonyolult, nehéz megtalálni a legmegfelelőbb kulcsszavakat, a legjobb beállításokat. Éppen ezért kell kikérni egy szakember segítségét: időt és pénzt spórolhat meg velünk.