Blog
Ahol a mennyiség helyett a minőség számít: a linképítés
Linképítésnek azt nevezzük, amikor más honlapokról szerzünk az oldalunkra mutató hivatkozásokat. A mennyiség helyett a minőség a meghatározó.
SEO? Szakember segítsége nélkül esélytelen kiaknázni
A jó keresőoptimalizálás már rövidtávon jelentős eléréssel, ezáltal profittal jár, ám a SEO olyan terület, ahol nem mindegy, mi a kulcsszó, mi szerepel az URL-ben.
Öt tipp a keresőoptimalizálás maximalizálására
Legyen akár induló, vagy éppen fejlődő vállalkozásod, birtokolj tucatnyi honlapot, sohasem árt, ha frissíted a tudásod a keresőoptimalizálásról.
Három dolog, amire figyelj home office-ban
A home office-nál nem tudunk jobb találmányt a munka világában, de a sok előnye mellett megvannak a hátrányai is. Íme három tanács, hogy jól tudd használni az otthon kényelmét.
A reklám története – 4. rész: Amikor hatalmas üzlet lett
Az előző részünkben olvasott Pears szappan története a korabeli kereskedőknek bizonyította, aki saját termék értékesítésében gondolkodik, időt és pénzt kell szánnia a reklámra.
Találj ki egy karakterszámot, aztán oszd el kettővel! – így írj szöveget mobilfüggőknek
A legtöbben szinte mindent mobilon olvasnak, egyre fontosabb, hogy olyan szövegek jelenjenek meg az oldaladon, amire alig kell időt szánni.
Öt dolog, amiért imádod majd a home office-t
Egyre több cégnél válik mindennapossá, hogy kötelező otthonról dolgozni. A home office Magyarországon is elterjedt egyes szektorokban, ám van olyan terület is, ahol megvalósíthatatlan.
Az öt legbosszantóbb helytelenül írt szó
Kultúrális, egyenlőre, muszály. Igazán idegesítő helyesírási hibák, amik ma már a Google-lel bőven elkerülhetőek lennének bárki számára. Összeszedtük az öt legbosszantóbb bakit.
Érdekes újítást vezet be az Instagram
Akár üzleti, akár magáncélokra használod az Instagramot, biztosan érdekel majd a képmegosztó újítása: a rejtett hashtagek. A lényege, hogy a felhasználók letisztult posztokat oszthassanak meg követőikkel. Alig várjuk!
A reklám története – 3. rész: az első sikeres „reklámhadjárat”
Az előző részünk ott ért véget, hogy az ipari forradalom hatására új technikai vívmányok jelentek meg. Lássuk, hogyan befolyásolták ezek az eszközök az akkori reklám mindennapjait!
A reklám története – 2. rész: Gutenberg, a marketinges
Napjaink reklámjainak története a nyomtatás, az újságok elterjedésével kezdődött. A 17. századi szövegek megnevezték a terméket, majd leírták az értékesíteni kívánt produktum jellemzőit.
Helyesen írnál? Segít az Akadémia!
A szövegírás egyik fontos kritériuma, hogy a weboldaladon található szövegekben minél kevesebb hiba legyen. Ezt azonban sokan nem figyelik, számos honlap hemzseg a bakiktól, ami rontja az adott cég jó hírnevét.
Megvan a trükkje, hogyan legyen népszerű a Facebook-oldalad
A kérdések, a képek, a videók és a grafikák számítanak a legmenőbb tartalomnak a Facebookon, marketingszempontból ezekre kell támaszkodni. Az ördög a részletekben lakozik.
A reklám története – 1. rész
A reklám évtizedek óta alapvető része az életünknek, folyamatosan szembe jön az utcán, az újságok lapjain köszön ránk, a televízióban, rádióban népszerűsít, és az interneten is ránk talál.
Öt tipp, hogyan lehet jobb a céges blogod
Sokan nem hiszik el, de a céges blog egy elképesztően fontos hozzávalója annak, hogy növekedjen a vállalkozás sikere. Adunk pár tippet arra, mitől lehet jobb a webnaplód.
Legjobb barátunk, a korrektor
Ha egy honlap tulajdonosa, vagy egy kiadó megengedheti magának, akkor rendkívül hasznos tagja lehet a csapatának egy, esetleg két ügyes korrektor. Mi is ezt tesszük. De mi is az ő pontos feladata?
Légy okos, ne spamelj! – öt tanács hírlevélíróknak
Hírlevelet írni nehéz. A legtöbb ilyen üzenet a kukában végzi, nem könnyű rávenni a leendő ügyfeleket, hogy elolvassák. Öt pontban foglaljuk össze, hogyan rakd össze a jó e-mailt.
Mutatunk egy befektetést, amely már az első hónapban megtérül
Ügyfeleinknél már az első hónapban érkezik annyi pluszmegrendelés, amelyből visszajön a közösségi médiára elköltött összeg. Ha cégednek nincs Facebookja, nehezebben éred el a vevőket.
A 80-20 szabály, avagy miért becsüld meg meglévő ügyfeleidet
Hallottál már a Pareto-elvről? Esetleg más néven a 80–20 szabályról? Üzleti példával élve eszerint a vevők 20 százaléka hozza egy vállalkozás bevételének 80 százalékát.
Öt honlap, ahonnan büntetlenül lophatsz képet
A cím kicsit megtévesztő, mert ez valójában nem lopás. Mutatunk öt zseniális weboldalt, ahonnan ingyen tölthetsz le és használhatsz fel fotókat, illusztrációkat, vektorokat. Igen, üzleti célra is.