Blog
SEO? Szakember segítsége nélkül esélytelen kiaknázni
A jó keresőoptimalizálás már rövidtávon jelentős eléréssel, ezáltal profittal jár, ám a SEO olyan terület, ahol nem mindegy, mi a kulcsszó, mi szerepel az URL-ben.
bővebbenÖt tipp a keresőoptimalizálás maximalizálására
Legyen akár induló, vagy éppen fejlődő vállalkozásod, birtokolj tucatnyi honlapot, sohasem árt, ha frissíted a tudásod a keresőoptimalizálásról.
bővebbenHárom dolog, amire figyelj home office-ban
A home office-nál nem tudunk jobb találmányt a munka világában, de a sok előnye mellett megvannak a hátrányai is. Íme három tanács, hogy jól tudd használni az otthon kényelmét.
bővebbenA reklám története – 4. rész: Amikor hatalmas üzlet lett
Az előző részünkben olvasott Pears szappan története a korabeli kereskedőknek bizonyította, aki saját termék értékesítésében gondolkodik, időt és pénzt kell szánnia a reklámra.
bővebbenTalálj ki egy karakterszámot, aztán oszd el kettővel! – így írj szöveget mobilfüggőknek
A legtöbben szinte mindent mobilon olvasnak, egyre fontosabb, hogy olyan szövegek jelenjenek meg az oldaladon, amire alig kell időt szánni.
bővebbenÖt dolog, amiért imádod majd a home office-t
Egyre több cégnél válik mindennapossá, hogy kötelező otthonról dolgozni. A home office Magyarországon is elterjedt egyes szektorokban, ám van olyan terület is, ahol megvalósíthatatlan.
bővebbenAz öt legbosszantóbb helytelenül írt szó
Kultúrális, egyenlőre, muszály. Igazán idegesítő helyesírási hibák, amik ma már a Google-lel bőven elkerülhetőek lennének bárki számára. Összeszedtük az öt legbosszantóbb bakit.
bővebbenÉrdekes újítást vezet be az Instagram
Akár üzleti, akár magáncélokra használod az Instagramot, biztosan érdekel majd a képmegosztó újítása: a rejtett hashtagek. A lényege, hogy a felhasználók letisztult posztokat oszthassanak meg követőikkel. Alig várjuk!
bővebbenA reklám története – 3. rész: az első sikeres „reklámhadjárat”
Az előző részünk ott ért véget, hogy az ipari forradalom hatására új technikai vívmányok jelentek meg. Lássuk, hogyan befolyásolták ezek az eszközök az akkori reklám mindennapjait!
bővebbenA reklám története – 2. rész: Gutenberg, a marketinges
Napjaink reklámjainak története a nyomtatás, az újságok elterjedésével kezdődött. A 17. századi szövegek megnevezték a terméket, majd leírták az értékesíteni kívánt produktum jellemzőit.
bővebbenHelyesen írnál? Segít az Akadémia!
A szövegírás egyik fontos kritériuma, hogy a weboldaladon található szövegekben minél kevesebb hiba legyen. Ezt azonban sokan nem figyelik, számos honlap hemzseg a bakiktól, ami rontja az adott cég jó hírnevét.
bővebbenMegvan a trükkje, hogyan legyen népszerű a Facebook-oldalad
A kérdések, a képek, a videók és a grafikák számítanak a legmenőbb tartalomnak a Facebookon, marketingszempontból ezekre kell támaszkodni. Az ördög a részletekben lakozik.
bővebbenA reklám története – 1. rész
A reklám évtizedek óta alapvető része az életünknek, folyamatosan szembe jön az utcán, az újságok lapjain köszön ránk, a televízióban, rádióban népszerűsít, és az interneten is ránk talál.
bővebbenÖt tipp, hogyan lehet jobb a céges blogod
Sokan nem hiszik el, de a céges blog egy elképesztően fontos hozzávalója annak, hogy növekedjen a vállalkozás sikere. Adunk pár tippet arra, mitől lehet jobb a webnaplód.
bővebbenLegjobb barátunk, a korrektor
Ha egy honlap tulajdonosa, vagy egy kiadó megengedheti magának, akkor rendkívül hasznos tagja lehet a csapatának egy, esetleg két ügyes korrektor. Mi is ezt tesszük. De mi is az ő pontos feladata?
bővebbenLégy okos, ne spamelj! – öt tanács hírlevélíróknak
Hírlevelet írni nehéz. A legtöbb ilyen üzenet a kukában végzi, nem könnyű rávenni a leendő ügyfeleket, hogy elolvassák. Öt pontban foglaljuk össze, hogyan rakd össze a jó e-mailt.
bővebbenMutatunk egy befektetést, amely már az első hónapban megtérül
Ügyfeleinknél már az első hónapban érkezik annyi pluszmegrendelés, amelyből visszajön a közösségi médiára elköltött összeg. Ha cégednek nincs Facebookja, nehezebben éred el a vevőket.
bővebbenA 80–20 szabály, avagy miért becsüld meg meglévő ügyfeleidet
Hallottál már a Pareto-elvről? Esetleg más néven a 80–20 szabályról? Üzleti példával élve eszerint a vevők 20 százaléka hozza egy vállalkozás bevételének 80 százalékát.
bővebbenÖt honlap, ahonnan büntetlenül lophatsz képet
A cím kicsit megtévesztő, mert ez valójában nem lopás. Mutatunk öt zseniális weboldalt, ahonnan ingyen tölthetsz le és használhatsz fel fotókat, illusztrációkat, vektorokat. Igen, üzleti célra is.
bővebbenVan egy kész honlapod? Blogra fel!
Ha megvan a honlapod, az csak az első lépés a siker felé. Kell egy blog, ahol a megfelelő cikkek, friss tartalmak jelennek meg. Mi tudjuk a tökéletes blog „receptjét”! Elárulni nem fogjuk, viszont kész szöveget kapsz tőlünk.
bővebben